کاش کبونر حرمت بودم

کاش کبونر حرمت بودم

kabootare-haram_Www.Shabhayetanhayi.ir

مولاجان كاش كبوتر حرمت بودم…

دل تنهامو آوردم

تنها با یه دنیا دلخوشی كمتر از آهو كه نیستم

میشه ضامنم بشی ضامن آهو صدایم كنی…

از شما دورم اما …

از بزرگترها شنیده ام هر جا که باشی دست به سینه که بگذاری و رو به بارگاهتان خالصانه که بخوانمتان انگار در جوار حرمتان ،شما را زیارت کرده ام .

پس در میان آسمان ها حرمتان را دوباره می بویم و اذن دخول می خوانم،

اللهم انی وقفت علی باب من ابواب بیوت نبیک ….

gerye kon_WwW.Shabhayetanhayi.ir

حواسم بهتان هست آقا ..

گرچه دل مشغولی ها امان سبک شدن نمی دهد ..

کنار شما که نیستم اما

از عمق وجودم حواسم به شماست مولا !

این حق من است که کاسه های خالی شفاعت را پر کنم

فقط میتونم بگم:یا امام رضا منو ببخش و شفاعتم کن!!

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

khalvat_Www.Shabhayetanhayi.ir 

http://www.forughrabiei.blogfa.com/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : zaxa23
تاریخ : 21 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: